Re: z³y napêd albo p³yta

Autor: kundzia Pindzia <kundziapindzia_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sun 17 Jun 2007 - 12:18:00 MET DST

BETON <brak@mejla.pl> napisa³(a):

> Moze byc te¿ tak ze nie zainstalujesz tam w ogole solarisa, bo producent
> tam planowa³ cos innego i na tym systemie laptop moze nie chodzic...

o nie! tylko nie to. mam hp pavilon dv 6000. my¶lê, ¿e skoro sie odpali³
pocz±tek instalacji, system wykry³ poprawnie sprzêt a do tego linux na nim
chodzi... to chyba i solaris powinien. tylko w pewnym momencie napêd staje,ale
kiedy powyj¶ciu z programu instalacyjnego zaczynam instalacjê od pocz±tku to
po dojsciu do pewnego momentu znowu w tym samym miejscu staje i mówi ze w
napêdzie nie ma p³yty...

--
Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/