Re: dopuszczalne temperatury

Autor: Max <minimaxi_TNIJ_at_op.pl>
Data: Sun 17 Jun 2007 - 11:11:35 MET DST

> Mam tą samą plytę i taki sam procesor (ale chodzi na 2087 Mhz ?)
> Temperaturę też mialem 62° krótko po starcie - i bylo tak wiele lat.
> Ostatnio wyciąlem dziure w obudowie naprzeciwko procesora i dalem tam
> wiatrek 80x80 mm dmuchający do środka - w okolice procesora. Teraz
> jest normalnie 50-52 stopnie a 60 po wielkim obciązeniu.
> Można obniżyć tym sposobem ale dla tego Athlona 60-70° to jest OK.

Dzieki za uspokojenie, bo w tych goracych dniach bilo od niego ciepelko :)
Tez zamierzam cos zrobic z nim teraz w wakacje,moze sprzetowo ale i
wyciszeniowo. Masz jakies doswiadczenia?
1. Co da sie na maxa wycisnąc z tej plyty? Moją konfiguracje masz powyzej.
2. Strasznie buczy, bo obudowa wpada trochu w wibracje. czy te niedziane
radiatory i duze, ale wolne wiatraki zdają egzamin
3. Rozumiem, ze Ty masz wiatrak na procesorze, w zasialczu i dodatkowo
wstawiles duzy wiatrak na wprost procka? -wolnoobrotowy?
4. Czy ponowne skrecenie obudowy na jakis cieniutkich podkladkach (gumkach?)
pomoze z ta paskudną wibracją obudowy? czy raczej na sztywno dociagnac
srubki, bez uelastycznienia ? Pozdrawiam