Zasilacz czy płyta... co nawala...

Autor: c <nsa_at_-nospam-nsa.pl>
Data: Sun 17 Jun 2007 - 11:10:41 MET DST

Objaw jest mniej więcej taki:
włączam power i świeci się tylko lampka komputer nie odpala, czasem odpali
po kilku próbach, a czasem gdy ta lampka się świeci z minutę to też się
zreflektuje i odpali. Jak już mu się uda to czasami mysz na PS2 nie ma
zasilania, czasami ma. Co ciekawe gdy komputer jest nagrzany to problemów
nie ma - problem wystepuje rano.
Zasilacz to Seasonic ss400Fs, komputer ma dużo urządzeń USB i FW podpiętych
do sieci, mobo to Asrock 775 dual VSTA.
Może ktos się z czyms takim spotkał - jestem zmuszony na ślepo kupić albo
jedno albo drugie (tak mi się wydaje) bo komputer nie może mieć przestoju
nawet 1 dzień.

pozdrawiam
Robert