Taki dziwny zwis...

Autor: Shreek <pulikowSP_at_Mpoczta.onet.pl>
Data: Sat 16 Jun 2007 - 21:23:58 MET DST

Witam

Po małym upgrade mojego kompa pojawił się dziwny problemik.
Wcześniej był Cel 2.0 na MSI Neo2, 512MB RAM, HDD 80GB.
Teraz dołożyłem drugie 512MB RAM, zmieniłem dysk na 250GB Seagate i
procesor na P4 2.8.

No i pojawił się mały problem.
Po włączeniu komputera, pojawia się ekran z testem pamięci itp (ta
tabelka z przerwaniami itp) po czym często się zdarza, że następuje na
tym ekranie zawieszenie - nie zaczyna ładować się system (nie pokazuje
się też żaden komunikat).
Wystarczy wtedy zrobić reset i następne uruchomienie jest już bezbłędne.

Płyta wyposażona jest w diody kontrolne, które świecą wszystkie na
zielono - czyli wszystko niby OK (a jednak).

Próbowałem docisnąć pamięci, kable dysku itp. Bez rezultatu.
Usterka ogólnie nieszkodliwa ale drażniąca (czasem pstryknę włącznik
kompa, idę do kuchni zrobić kawę, wracam - a on dalej stoi w fazie
startu) :-)
W czym może być problem?

--
M.