Problem z USB

Autor: Spider.pl <spiderpl_at_spamo2.pl>
Data: Sat 16 Jun 2007 - 10:07:54 MET DST

W komputerze mam dwa porty usb. Do portu nazwijmy go A podpięty jest hub
usb (do huba podpięte są: pendrive, bluetooth, drukarka i słuchawka do
skype), do portu B podpięty jest modem do neostrady. I tu zaczyna się
problem - mam dwa systemy Windows xp i Ubuntu. W windowsie wszystko
pięknie gra i nie ma problemu a natomiast w Ubuntu muszę zamienić
wtyczki, tzn. do portu A muszę podpiąć modem neo a do portu B hub usb.
Gdy tego nie zrobię to po podłączeniu się neostrady nie widzi
pozostałych urządzeń usb. Gdy zamienie to wszystko jest w porządku. W
czym jest problem bo nie wiem. Może powinienem podłączyć dodatkowy
zasilacz do huba? (gdzie go mogę kupić?) Pomocy