dokumentacja (k)ubuntu w pliku

Autor: pangloss <pangloss7_at_gazeta.pl>
Data: Sat 16 Jun 2007 - 04:28:19 MET DST

Witam! Jestem nowym uzytkownikiem usenetu, wiec prosze na poczatku o
wyrozumialosc. Moj pierwszy problem jest taki: potrzebuje dokumentacje
ubuntu (polska lub angielska) w pliku, bo chce ja wydrukowac. Jednak nie
moge znalezc takiej, bo wszystkie dokumentacje jakie znalazlem sa w
formie rozbudowanych stron www. Jesli ktos posiada namiary na taki plik
albo posiada takowy to prosze o kontakt. Pozdrawiam. :-)