Re: System zamiera - WIN XP sp2

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 15 Jun 2007 - 21:51:44 MET DST

Sebastian napisał(a):
> To nie jest rozwiazanie...

Porad użytkownika "Adamq" nie traktuj poważnie ;-)

Czy nagrywarka została wymieniona na dokładnie ten sam model?
System i aplikacje do nagrywania ją prawidłowo wykrywają?

> Czy ktos wie jak to sprawdzic? jakich narzedzi diagnostycznych uzyc?
> Czy moze to jednak byc problem ze sprzetem np uszkodzenie plyty glownej?

Teoretycznie może to być problem sprzętowy. Po kilku minutach
bezczynności część podzespołów laptopa wyłącza się (m.in. dysk twardy),
w związku z oszczędnym zarządzaniem energią. Co prawda w czasie
oglądania filmów co chwilę doczytywana jest partia danych, więc nie do
końca jestem przekonany czy w tym kierunku warto szukać przyczyny.

Możesz jeszcze spróbować przetestować pamięć operacyjną (np. Memtestem).

Zadaj to pytanie na grupie zajmującej się Twoim OS'em, jeżeli to kwestia
software'owa to tam najprędzej uzyskasz odpowiedź.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: