Re: Wymiana danych pomiędzu laptopami

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Fri 15 Jun 2007 - 16:07:50 MET DST

Użytkownik "Agent" <agentmietek@op.pl> napisał w wiadomości
news:f4u3ji$c98$1@news.onet.pl...

> Sorki że tak się pytam ale w łączności bezprzewodowej to jestem trochę
> laik. Bo wyobrażam sobie ze 2 laptopy są połaczone do routerka. No i
> poprzez ten routerek dalej do internetu o szybkości np 512 kb/s. No i np
> chciałbym przesłać jakiś plik a najlepiej udostepnic pare katalogów
> drugiemu laptopowi. I czy to mi się uda poprzez ten router i z jaką
> prędkością 512 kb/s czy np 10/100 Mb/s zalezna od routera?

Łączysz oba kompy do routera. Jesli przesylac chcesz pomiedzy tymi dwoma
laptopami dane, to bedzie sie to odbywac z predkoscia z jaka sie polaczyly
do routera (no, mniej wiecej). Polaczenie z internetem 512kb/s nie ma wtedy
nic do tego.
Jak pamietam w routerach istnieje mozliwosc wyciecia komunikacji pomiedzy
klientami do niego podlaczonymi, wiec na to musisz zwrocic uwage, aby oba
laptopy sie widzialy. W przeciwnym razie kazdy z podlaczonych laptopow
bedzie mial do dyspozycji tylko polaczenie z netem.

--
rb