Re: Jaki certyfikat specjalisty?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 15 Jun 2007 - 15:05:26 MET DST

btn napisał(a):
> W tej chwili przychodzi mi na myśl tylko dyplom technika informatyka lub
> Europejski Certyfikat Umiejetności Komputerowych. Może jeszcze ktoś dopowie
> więcej.

ECDL to nie jest żaden certyfikat. Trudno nazwać tym poważnym słowem
egzamin zdawany na poziomie szkoły podstawowej. To jedynie sposób na
wyciągnięcie pieniędzy od ludzi, tudzież drobna pomoc dla pracodawców
przy rekrutacji asystentek sekretarek (bo na wyższe stanowisko wstyd się
takim "certyfikatem" w ogóle chwalić).

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: