Re: karta zintegrowana a radeon9550 - co lepsze?

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 15 Jun 2007 - 13:11:21 MET DST

"Piotrwarez" <piotrwarez@poczta.onet.pl> wrote in message
news:f4tn3c$1fa$1@news.onet.pl...
> Tylko, że z 9550 można za pomocą AtiTraytoola zrobić spokojnie 9600pro,
> a 6100 to umarł w butach - nie da się przekręcić. Zrobiłem przesiadkę z
> 9550 na 6100 i 6100 jest o połowę słabsza od przekręconej 9550, w której
> przekręca się GPU oraz pamięć właśnie. Chociaż 6100 to nowyszy silnik,
> niemniej u mnie gierki chodzą dużo gorzej.

Bez przesady. Pytanie bylo czy moze byc szybsza niz ten radeon, odpowiedz
jest: tak. Wszelkie dumanie co by bylo po podkreceniu jest nie na temat,
a nawet bez sensu, bo nie kazda karta daje sie podkrecic, jeszcze mniej
daje sie duzo podkrecic bez zmian chlodzenia (kosztujacych dzisiaj pol
ceny
tej karty). To nie jest nawet dzisiejszy low-end, wiec podkrecanie takiej
staroci sie kompletnie nie oplaca, bo mozna dolozyc 50zl i miec normalna
karte, ktora ja zawsze przebije.
Kolejna sprawa: zintegrowane grafiki sa praktycznie za darmo, a masz wolny
slot pci-e, w ktory mozesz wepchnac karty tansze i lepsze od 9550.