Re: Uniwersalne sterowniki do myszek

Autor: Piotr Machowski <brak_at_wp.pl>
Data: Fri 15 Jun 2007 - 12:56:23 MET DST

> Ja od dawna kupuję konsekwentnie Logitechy. I choć nie jest
> to już ta sama klasa, co kiedyś (pamiętam, jak Logitech to
> była zupełnie inna sprawa niż mysz, ze swoim super rozbudo-
> wanym oprogramowaniem i wytrzymałością co najmniej dwukrotnie
> przewyższającą wszystko inne), ale dalej są to dobre myszki.

To się niestety tyczy całego sprzętu komputerowego. Jeszcze mam stary CDROM
x6, który bił na głowę współczesne wówczas x24 w korekcji błędów.
Zmasakrowaną płytkę CD czytał bez zająknięcia. Działa do dziś, ale leży już
w szafie.

> Microsoft też miał swego czasu dobre myszy, ostatnio nie
> miałem okazji sprawdzić.

No tak, ale z tego co pamiętam były 3-4 razy droższe od innych marek. Za
jakość słono się płaciło.

> Średnio. Standard określa tylko 1 rolkę, druga musi być
> rozpoznawana przez sterownik i - co gorsza - zamieniana na
> jakieś komunikaty dla okien, bo wewnętrznie Windows znów
> jest w stanie w sposób "naturalny" dla aplikacji obsługiwać
> tylko jeden kierunek ruchu rolki.

Tego się obawiałem i szczerze mówiąc za bardzo mnie to nie zdziwiło. W końcu
640KB każdemu wystarczy...

Pozdrawiam