Re: Laptop: HP vs Toshiba

Autor: <nejs2_at_tlen.pl>
Data: Fri 15 Jun 2007 - 08:28:25 MET DST

> HP pod względem jakości wykonania prezentuje się bardzo dobrze.
> Jedną z najbardziej wyraźnych różnic jest dłuższy czas pracy aniżeli w
> Toshibie (co jest akurat największą bolączką tego producenta). Pytanie
> tylko, czy ta kwestia jest dla Ciebie istotna.
>
> BTW, rozumiem, że będziesz pracował na zewnętrznym ekranie podłączanym
> do laptopa?

Kwestia dla mnie istotna to możliwość rozbudowy i szybkość pracy, a
nie wiem jaka jest zależność AMD (hp) - Cad/Photoshop - Intel
(toshiba). Inna sprawa że przeczytałem że hp (tan model) ma możliwość
rozbudowy do 2 GB - jeśli tak napisał producent to nie ma siły żeby
wcisnąć więcej??

A z ekranem zewnętrznym to jeszcze nie wiem czy będę miał fizyczną
możliwość (podróże, przemieszczanie się)