Re: Prosba o ocene zgodnosci konfiguracji

Autor: Exploris <exploris_at_***NO>
Data: Thu 14 Jun 2007 - 22:34:02 MET DST

Zacznę od pytania ...

 Jesteś fotografem ? Zajmujesz się zawodowo obróbką zdjęć ?

Dlaczego pytam ? Bo od tego zalezy odpowiedź ...!!!!

IMHO nie jesteś zawodowym fotografem, a obróbka to tylko hobby

Jęsli jednak byłbyś ... to karta w zasadzie obojętna choć matrox najlepiej z
pasywnym chłodzeniem to niezły wybór
Momitor RACZEJ CRT ze względu na wierniejese odwzorowanie kolorów ...

lub LCD ale taki coś koło 2000 PLN o parametry pytaj moich kolegów

P.S. Zasilacz ANTEC phantom 500

P.S. II Twopja maszyna to demon szybkości - ja używam PS CS2 na XP Pro 512
MB i nie mam problemów, np chyba, ze Twój PC ma inne przeznaczenie