Sprawdzanie terminu zamontowania zasobnika w drukarce HP

Autor: Maciek <kolul_at_o2.pl>
Data: Thu 14 Jun 2007 - 20:03:18 MET DST

Witam!

Zastanawiam się, czy istnieje jakakolwiek możliwość sprawdzenia, kiedy
został zamontowany w mojej drukarce HP DJ3650 nowy zasobnik z
atramentem. Słyszałem, że drukarki HP już od paru lat pamiętają
informacje o 3 ostatnio zamontowanych zasobnikach, w celu
uniemożliwienia dolewania tuszu. Chciałbym odczytać z tego jakoś
informację o dacie montażu aktualnego zasobnika.

Jeżeli to NTG to bardzo przepraszam - ale jak widać jest to problem z
pogranicza sprzętu i oprogramowania...

--
Pozdrawiam
Maciek