Re: Notebook i projektor.

Autor: <Mich_at_l>
Data: Thu 14 Jun 2007 - 19:23:44 MET DST

W dniu 2007-06-14 19:05, Qba pisze:

> AFAIK opinie o wykonaniu Maków są b. pozytywne, szczególnie dla wersji Pro.

Weź poprawkę na to, że są to zwykle opinie samych właścicieli maków. A
to jest sekta :)

> Jakieś sugestie ?

Czytuję również p.c.s.m. i widziałem jakie tam dostałeś odpowiedzi. O
porządnym mobilnym projektorze za <3000 zł możesz zapomnieć, w każdym
razie ja takiego nie znam. Zapytaj może na grupie o kinie domowym.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl