Re: nowe laptopy, chce wybrac do 4500zl

Autor: Larus <larus_at_silesianet.pl>
Data: Thu 14 Jun 2007 - 16:48:46 MET DST

Indywiduum zwane *Michał Wójcik*, w wiadomości
<467104b6$1@news.home.net.pl> wyprodukowało:

> A czy ktoś może widział już te laptopy i mógłby napisać jaką mają
> matrycę? Matową czy tą lustrzaną?

Głównie matryca matowa, można jednak ponoć zamówić lusterko.
Z pierwszych meldunków z różnych forum wyynika jednak, że HP coś zwaliło
z wentylacją i wentyl chodzi non-stop i to na wysokim biegu. Są to
niepotwierdzone informacje z trzeciej ręki, powiedziałbym. Jednak jako,
że sam jestem zainteresowany kupnem takiego lapka zapaliły mi światełko
ostrzegawcze.

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus@epf.pl>