Re: niełącząca bateria od laptopa

Autor: <Nex_at_pl>
Data: Thu 14 Jun 2007 - 10:58:15 MET DST

Atlantis napisał(a):
> Zauważyłem pewną kwestię - bateria w moim starym ThinkPadzie 560X trochę
> dziwnie się zachowuje - tzn. zazwyczaj dioda ładowania miga (miga cały
> czas - bateria jest zużyta i nie ładuje się wcale), ale coś przykuło
> moją uwagę - zauważyłem, że niekiedy miganie zamienia się na ciągłe
> świecenie lub nieświecenie. :) Odkryłem co jest przyczyną - zmianę stanu
> wywołuje nacisk na baterię, jej lekkie "przesunięcie" itp. Powodem nie
> jest raczej obudowa - jej część z prowadnicami do baterii była kiedyś
> wymieniona przy okazji zmiany całej płyty głównej (a wcześniej AFAIR
> [...]

Witaj,

Jeżeli pod naciskiem stan się zmienia to przyczyn jak zwykle może być
wiele :) Np. brudne styki w baterii (wariant optymistyczny), albo
spękane połączenia w środku bateri, które pod wpływem nacisku się ruszają.

Czy to może być niebezpieczne? Któż to może wiedzieć :) BAteria i tak
jest uśpiona, tak wynika z Twojego opisu.