Re: Czy LCD BENQ FP73G jest cos warty ?

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Thu 14 Jun 2007 - 09:57:16 MET DST

Użytkownik "Player" <nienienie@loloita.pl> napisał w wiadomości
news:f4qqdv$miu$2@inews.gazeta.pl...
> za 500-600zł kupisz swietny uzywany monitor LCD 19" i daruj sobię tego
> benq bo to zadna okazja

No to moze napisz jaki bo ja juz nie mam sily na to patrzec. A poza tym juz
mam
jeden uzywany monitor (polprofesjonalny iiyama crt) ktory padl po miesiacu
tak, ze
nie tykam niczego bez minimum 2 lat gwarancji.

Kolejna sprawa, ze nie chce raczej 19 cali. Moim zdaniem to po prostu za
duze. Wolalbym
jednak 17. Chociaz z drugiej strony podejrzewam, ze cena bedzie niewiela
nizsza niz
jakiejs 19.