Procesor do laptopa

Autor: Agent <agentmietek_at_op.pl>
Data: Thu 14 Jun 2007 - 08:10:27 MET DST

Hej,
Niedawno pisałem o poradzie procesora do laptopa ale jakoś nadal nie moge
sie zdecydowac i znaleśc odpowiednich testów. Jak więc Waszym zdaniem będzie
się przedstawiac wydajnośc takich procesorów:
1) Core Duo 1,73 GHz
2) Turion 64 X2 1,83 GHz
3) Turion 64 2,2 GHz
Zastanawia mnie czy te 2 piersze są wydajnościowo podobne i który szybszy
oraz czy ten 3 mimo jednego rdzenia nie bedzie szybszy od 2 pierwszych ze
względu na zegar.
Sorki jak juz było ale nie znalazłem w archiwum