Mały laptop 12"

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Wed 13 Jun 2007 - 18:03:57 MET DST

Malego laptopa z matryca 12" potrzebuje (oraz jakies P-M 1.2GHz, 512+MB
RAM, kilkadziesiat GB dysku, naped dobrze gdyby byl w stacji dokujacej).
Ale juz mnie szlag trafia od przegladania ofert na allegro - wszyscy
wychwalaja jakie ich sprzety sa cudowne i nowoczesne, a dobrze wiemy ze
najlepszy moze byc tylko jeden.
Potrzebny mi taki laptop, pewnie uzywany w cenie do 1600pln.
Nie chce zeby ktos mi pokazywal palcem konkretna aukcje, tylko raczej aby
ktos sie podzielil doswiadczeniem jaki konkretny model na tej polce
cenowej warto kupic.
Przykladowo - nie chce Optimusa, ktory jest super, fantastyczny, a gdy
kupil go moj kolega to komputer byl juz 2 razy w serwisie.

Moze jakims pomyslem jest IBM X-30, ale sam nie wiem. Osobiscie lubie
IBM'y, ale moze cos sie zmienilo?

Dobrze by bylo, aby rzeczony komputer mozna sobie bylo obejrzec w
Warszawie, tak wiec jesli ktos zwrocilby uwage na lokalizacje to by bylo
milo.

Pozdrawiam i TIA,

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327