Re: zakup pierwszego laptopa

Autor: CodeBoy Praca <codeboy1_at_wp.pl>
Data: Wed 13 Jun 2007 - 17:16:37 MET DST

Dnia 13-06-2007 o 16:06:09 marta <martaklubinskaWYTNIJTO@wp.pl> napisał(a):

> Hej.
>
> Przymierzam się do kupna laptopa. Jest to sprzęt całkowicie mi obcy,
> wybrany ze
> względu na częste przeprowadzki jako alternatywa dla komputera
> stacjonarnego.
>
> Urządzenie to ma służyć do:
> - oglądania telewizji
> - słuchania muzyki
> - przeglądania internetu
> - pisania listów
> - nauki języków
>
> - NIE będzie służył do gier.
>
> Głównym miejscem jego pracy będzie dom, więc nie wymagam od niego
> [...]

Ja bym szedl w kierunku Della ale jako ze fabryki w Łodzi jeszcze nie ma
to Dell nie sprzeda prywatnej osobie chyba ze masz firme :-) lub mozliwosc
zakupu na firme. Gwarancja 4h wymiata wszystko co jest na polskim rynku :)
Na dodatek nie musisz sie tlumaczyc ze komputer sie popsul, wymieniaja i
juz nie obchodzi ich co i jak sie stalo, ma dzialac :)

Co do kart to w komputerze stacjonarnym mam na PCI i sobie ja chwale jak
jest w przypadku notebookow ciezko wyczuc choc mysle ze te na USB sa mniej
umiejaca ;)

--
www.landmedia.pl