Tuner TV zewnętrzny

Autor: Forest <foresto_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 13 Jun 2007 - 16:07:19 MET DST

Witam czy istnieje na rynku tuner telewizyjny zewnętrzny na USB 2.0 (1.1)
ale z możliwością podpięcia bezpośrednio do monitora VGA?

z moich informacji wynika że są:
- tunery zewnętrzne na usb 2.0 gdize obraz wyświetlamy na ekranie komputera
poprzez aplikację
- tunery typowo zewnętrzne nie wymagające podłączania do komputera i
działające bez niego. Podłącza się monitor po d-sub i mamy TV.

Moje pytanie brzmi czy jest pomieszanie tych dwóch rozwiązań?

Chodzi mi o to żeby domyślnie był to tuner zewnętrzny jak np: Leadtek
Winfast TV PROII TunerTV który nie potrzebuje podłączenia do PC aby można
było oglądać TV tylko zwykły monitor ale żeby miał tez możliwośc podpięcia
do komputera po usb w celu np nagrania audycji?

Proszę o propozycje jeśli istnieją

Pozdrawiam