Re: Polski numer dostepowy do internetu z zagranicy

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 13 Jun 2007 - 15:23:17 MET DST

Dnia Wed, 13 Jun 2007 15:06:10 +0200, Ewaa napisał(a):

> a to

> Sorry mialo by mnie niz dwa centy a jeden cent to mniej niz 4 grosze.

Ale jesteś pewna, że nie jest to transmisja VoIP przez Internet, tylko
normalne połaczenie głosowe po kablu stacjonarnym? Bo to tutaj leży
sedno problemu.

Dostęp dialup znajdziesz bez problemu, np. Mediatel
http://www.mediatel.pl/?section=tele&id=83 ma własny numer z kierunkowym
do Warszawy.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]