SCSI Hitachi 300Gb problem z rozpoznaniem wielkosci dysku

Autor: <mq_at_poczta.otvk.pl>
Data: Wed 13 Jun 2007 - 14:41:29 MET DST

Witam

Taki problem, mam dysk 300gb scsi ultra 320 do tego kontroler LSI
20320-R, dysk rozpoznawany jest jest przez kontroler ale nie widzi
wielkosci dysku, cylindrow itp. Wpinajac w te same miejsce dysk o
takich samych parametrach, tej samej firmy, tylko wielkosc dysku 73GB,
wszystko dziala ok. Objaw jest taki ze nie moge sformatowac tego dysku
poniewaz nie jest widoczny przez programy zarzadzajace partycjami.

Co moze byc powodem mojego problemu, moze plyta glowna(INTEL SE7500
server) nie obsluguje takiego rozmiaru?, w specyfikacji plyty nie
podano nic na ten temat.

mq.