Re: AMD czy Intel?

Autor: Shaman <shaman_at_nospam.pl>
Data: Wed 13 Jun 2007 - 12:45:27 MET DST

Użytkownik "Wiktor S." <SPAM.wswiktor@poczta.SPAM.fm.SPAM> napisał w
wiadomości news:f4obdj$ne4$1@news.onet.pl...

> Jest różnica między kolejnością, którą WYŚWIETLA edytor, a kolejnością
> fizyczną "w krzemie". Jak jedno jest "dobrze" to drugie jest "odwrotnie".
> Problem polega na wyborze, czy chcemy mieć porządek na poziomie
> elektroniki, czy na poziomie tego, co pokazuje się użytkownikowi.

Tak naprawde to nie ma ŻADNEJ różnicy.. to co my widzimy jest akurat
najmniej ważne.. najważniejsze jest to w jakis spobób procek ładuje dane do
rejestrów i w jaki sposób z tych rejestrów korzysta.. a to może być zrobione
różnie i dla różnych sposobów sa różne zapisy w nośniku zewnętrznym. I tyle
w tym temacie. Wasz spór jest idiotyczny niezależnie od tego za którym
rozwiązaniem się optuje.

PZDR
Shaman