Strata mocy laptopa i jego grzanie sie

Autor: Gabriel <blbabalwbals_at_wp.pl>
Data: Wed 13 Jun 2007 - 11:13:57 MET DST

Witam serdecznie.
Byłem szczesliwym posiadaczem hp dv1049cl,
centrino 1,6 , 512 ramu, 80GB dysk i takie tam :)
Kiedys juz pisalem, ze porty usb mi wysiadly od ciaglego ich uzywania,
ale nie bardzo mam czas oddac go do serwisu.
Jakis czas temu strasznie zwolnil, przeinstalowalem system od nowa (format i
te sprawy)
ale niestety prawie nic nie dalo. Laptop sie mocno grzeje, chodzi bardzo
wolno
cos jak 600-800MHz a do tego wiatrak sie wlacza bardzo rzadko.
Co moze byc wina?