Re: paski w laptopie

Autor: <Nex_at_pl>
Data: Wed 13 Jun 2007 - 10:32:45 MET DST

tom napisał(a):
> Wczoraj sam z siebie, pojawial mi sie polprzeroczysty pasek w moim laptopie
> asusa. Ciagnie sie on przez cala wysokosc panelu i ma grubosc z 4 cm. Laptop
> dziala ok, ale pasek jest dosc irytujacy. Czego to moze byc wina ?
>

> tom

Taśma/gumka od matrycy. Możesz spróbować podłożyć jakiś papierek pod
uszkodzoną tasiemko-gumkę (nie jestem specem, tylko amatorem, który już
się z tym borykał), tzn. między obudowę matrycy a taśmę, lub po prostu
otwórz matrycę i spróbuj podotykać czymś co nie przewodzi prądu i zobacz
reakcję. Jednakże uważaj, bo można niestety napsuć więcej. Najłatwiej
załątwić drugą matrycę, tę da się naprawić, ale jest to pracochłonne,
więc i drogie jednocześnie.