Re: Montaz bluetootha do Acera

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Wed 13 Jun 2007 - 02:57:43 MET DST

Krzysiek X. wrote:

> a jeden dnogiel BT/wbudowany w laptopa moze obslugiwac kilka urzadzen
> BT, np komorka i myszka w tym samym(!) czasie?

Nie chce się wypowiadać za wszystkich producentów i wszelkie sterowniki,
w każdym razie np. acer z blue wyłapuje jednocześnie myszke i komórkę.
Działa ok. 'Podłączałem' nawet headset na blue, ale najwyraźniej
występowały problemy z przepustowością/kompatybilnością (?), np. myszka
miała spore opóźnienia.

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/