Re: GIGABYTE GA-7VTX + Front Audio

Autor: Gosciu <gnhmra2001_at_barg.cy>
Data: Wed 13 Jun 2007 - 00:04:54 MET DST

Poczytaj dokladnie wszystko masz opisane w manualu strona 33

Użytkownik "Pietia" <pietia@gmail.com> napisał w wiadomości
Witam,

Mam na stanie płytę główną GIGABYTE GA-7VTX:
http://www.gigabyte.pl/products/mb/specs/ga-7vtx.html
Manual:
http://america.giga-byte.com/FileList/manual/motherboard_manual_ga-7vtx_e.pdf

Ostatnio, za sprawą awarii zasilacza nabyłem drogą kupna obudowę
Tracer XENO TRO-790:
http://bitcomputer.pl/product.php?id=4466

I jak z podłączeniem USB i ustawieniem LCD nie miałem żadnego
problemu, tak frontowych gniazd audio nie mogę podłączyć. Pewnikiem
dlatego, że na płycie nie ma Front Audio Connector.

Czy istnieje możliwość żeby to jakoś obejść?

pozdrawiam,
Piotrek