Re: POMOCY! - nie podlaczylem 4-pin

Autor: <stf_polska_at_o2.pl>
Data: Tue 12 Jun 2007 - 19:42:08 MET DST

On Jun 12, 7:05 pm, "Maciek" <mmac...@poczta.onet.pl> wrote:
> Napewno jej nie popsułeś. Pewnie już wcześniej była walnięta :-)

Dziękuję Ci za słowa pocieszenia, ale... skąd taki wniosek?

Wcześniej kumpel ją miał i działała mu w serwerze. Wierzę mu.

Zapomniałem dodać że próbowałem kilku różnych kart graficznych, w tym
takich które działają OK w innych komputerach.

Więc teraz widzę 3 możliwości:
(a) zepsułem płytę
(b) zepsułem procesor, RAM albo coś w tym stylu
(c) wcześniejszy wypadek z zasilaczem zniszczył możliwość wyświetlania
grafiki za pomocą kart graficznych wkładanych do tej płyty --- czy to
możliwe???