POMOCY! - nie podlaczylem 4-pin

Autor: <stf_polska_at_o2.pl>
Data: Tue 12 Jun 2007 - 18:42:10 MET DST

Hej

Proszę o pomoc. Mam takie rzeczy:

Płyta: MSI K8N Neo
Procesor: AMD 64-bitowy, chyba Athlon 64
Zasilacz: Englight 300W/Tagan 420W

Na płycie są takie 2 złącza do zasilania:

20-pin (ATX 20-pin Power Connector)
 4-pin (ATX 12V Power Connector)

Niestety podłączyłem tylko to 20-pin. Teraz przy starcie nic się nie
wyświetla
na monitorze, a jak nacisnę Ctrl+Alt+Del to jest turn off.

Wcześniej ta płyta przeszła drobny wypadek, nie wiem dokładnie co ale
coś
z zasilaczem -- spalił się chyba czy coś. Jednak potem działała, tyle
że w
serwerze i bez karty graficznej.
Potem dostałem ją ja i stało się to co się stało.

Co można zepsuć przez niepodłączenie tego 4-pinowego złącza?

Zasilacz i wiatrak na procesorze działają. Dysk cośtam drga.
Żadnych pisków nie ma.

Dzięki!

STF