Re: Bazowe podzespo³y do 4000

Autor: <mohikanin34_at_gmail.com>
Data: Tue 12 Jun 2007 - 18:36:32 MET DST

> Ja kierowa³em siê cisz±, podkrêcalno¶ci± i tym, ¿e prawdopodobnie w
> przysz³o¶ci, o ile zajdzie potrzeba, wrzucê w p³ytê czterordzeniowy
> procesor bez zmiany p³yty i tym, ¿e na chwilê obecn± wydaje mi siê, ¿e
> intel ma lepsz± ofertê.

w³asnie o takie info mi chodzi³o, sprzedawca mówi o g³o¶nych i
grzej±cych siê intelach
hmmm... nale¿y liczyæ siê z wymian± boxowego ch³odzenia w intelu...
jak to jest naprawdê...

> Ale nie rozpêtuj nowej wojny;). Poczytaj testy c2d, jest ich bazylion w
> sieci, sam wyci±gnij wnioski czy c2d czy athlon64x2.

nie chcê wojny, a o wydajno¶ci ju¿ czyta³em
szkoda ¿e tylko 6000+ i nic wiêcej
ale jak nadmieni³em, sentyment i tylko tyle