Re: LG L226WT, LG L226WA czy Samsung SM226BW?

Autor: teel <tlorek_at_gmail.com>
Data: Tue 12 Jun 2007 - 13:33:27 MET DST

On 12 Cze, 12:47, Adam <adam...@gazeta.pl> wrote:

> Który z tych monitorów byście polecili? Z tego co mi wiadomo najlepszy
> obraz na LG, samsunga obraz jest wyblakły. Dzięki za wszelkie opinie.

Problem z samsungiem 226BW jest taki, że ten sam model ma instalowane
matryce 3 różnych producentów i mają oznaczenia S dla Samsunga, A oraz
C (nie pamiętam nazw). Matryca S to TN3 (podobno jest rewelacyjna),
ale modeli z tą matrycą nie można już dostać, jest A (która jest
rzeczywiście nieco gorsza, montowana też w monitorach Iiyama E2200WS),
a matryca C to z informacji jakie otrzymałem od dystrybutora to
totalna porażka i nie warto tego brać. Co do LG to nie wiem nic.
Ogólnie polecam to forum: http://www.mva.pl/forum/index.php

Zdrówka
teel