Re: Jak konfiguracja?

Autor: T.N. <nie_pisac_at_invalid.invalid>
Data: Tue 12 Jun 2007 - 01:28:02 MET DST

Dnia 11.06.2007 Feromon <feromon@wp.pl> napisał/a:

> Niezupełnie. XP w wersji OEM jest "przywiązany" do komputera.
> Mając licencję na VISTę można (chyba) używać XP OEM na nowym kompie.
> Dobrze rozumiem?

Nie wiem. Nie używam Windowsa od dłuższego czasu. W sumie to grupa
sprzętowa, ale jak już ktoś zaczął o tych licencjach i downgrade do XP
to wypadałoby sprecyzować i wyjaśnić o co chodzi.

OEM jest "przywiązany" do komputera (z tego co wiem to konkretnie do
płyty głównej), chodzi mi o to czy downgrade Visty to tylko możliwość
przeniesienia tego OEM-a na inną maszynę (byłoby bez sensu) czy też
możliwość używania w ramach licencji na Vistę. I czym konkretnie jest
"oryginalny nośnik".

--
T.N.