Re: nowe laptopy, chce wybrac do 4500zl

Autor: sd <sd_at_sd.com>
Data: Tue 12 Jun 2007 - 00:36:45 MET DST

Piotrek pisze:

> ale 15" z kawalkiem tez nie jest wiele wieksze. nie mowie o panoramie bo
> to mi nigdy do notebooka nie pasowalo:)

tak myslac mozna by powiedziec ze lapek 17 tez jest niewiele wiekszy:)

14.1" a 15.4" to jednak jest roznica ponad 3 cm:)
na szerokosc i glebokosc lapek jest o ponad 2 cm wiekszy.
moglbym wziasc macbooka 13" to jest za malo. 15 za duzo. wiec ciesze sie
ze jest mozliwosc 14.1":)

> napewno sie bedzie lepiej pracowac, ale zalezy kto co lubi i co komu
> odpowiada:)

dokladnie:)
ja stawiam na mobilnosc, w domu mam 'normalny' monitor:)

a tak wracajac do tematu chcialbym dowiedziec sie czegos wiecej na temat
tych dwoch przedstawionych laptopow. nie sprzedaja bez systemu.
viste wciskaja - gdyby nie to lapek bylby tanszy o jakies 500zl.
bo viste business.