Re: Drukarka - problem!

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Mon 11 Jun 2007 - 23:13:48 MET DST

> Ale miałem taki przypadek że przy
> wyrywaniu, kartka się urwała. Ile ja wtedy nerw zjadłem by te kawałeczki
> powyciągać. Swoją drogą jest jakieś zabezpieczenie przed tego typu
> sprawami?

tzn przed czym?
przed utknieciem kartki w srodku czy przed urwaniem go przy szarpaniu:)
utknac moze z roznych powodow, najczesniej jak rollery juz sa wyslizgane i
zle ciagna papier.
a przy wyciaganiu trzeba zwolnic wszystkie blokaty na przebiegu kartki i
powinien wychodzic papier bez darcia go na kawaleczki(HP oznacza takie
blokady na zielono)

--
pzdr
piotrek