Re: Jak konfiguracja?

Autor: <Mich_at_l>
Data: Mon 11 Jun 2007 - 22:04:55 MET DST

W dniu 2007-06-11 21:57, Ricardo pisze:

> Aaaach, czyli ten downgrade robie sobie na wlasna reke korzystajac z mojego
> poprzedniego nosnika...? Nie to bez sensu. Nic nie kumam :) Mozesz mi
> wyjasnic co koledzy mogli miec na mysli piszac o tym downgrade?

Kupujesz nowy komputer z Vistą w komplecie. Ot, taki kaprys producenta,
który daną konfigurację oferuje do sprzedaży tylko z tym systemem. Ale
Tobie się Vista nie podoba, a tak szczęśliwie się składa że masz
oryginalny, legalny nośnik Win XP. Instalujesz sobie więc XP, a Vistę
zostawisz na lepsze czasy. I to jest IMHO jedyna sytuacja w której
downgrade ma sens.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl