bitcomet 0.89 problem z autostartem zadan

Autor: Tapio <tapio_at_o2.pl>
Data: Mon 11 Jun 2007 - 21:30:05 MET DST

WItam,
Zainstalowalem system od nowa, nowego bitcometa 0.89 i mam problem z
autostartem zadan po wlaczeniu kompa. Tzn program odpala sie sam po
zaladowaniu systemu ale zadania trzeba "wystartowac" recznie. Dlaczego
tak jest. Dodam ze oczywiscie mam zanaczona pocje "autostart zadan
przy starcie systemu" ale moze musze jeszcze soc wlaczyc albo cos
innego wylaczyc?
Pozdrawiam i z gory dzieki za pomoc