Re: Jak konfiguracja?

Autor: Ricardo <kill_at_spam.edu>
Data: Mon 11 Jun 2007 - 20:42:43 MET DST

Użytkownik "pwil" <pwil@kgb.pl.niedziala> napisał w wiadomości
news:Xns994CCEF2F2008pwilatzpl@127.0.0.1...
> Ricardo nastukał(a):
> Korzystniej będzie kupić płytę jednoprocesorową z 4-rdzeniowym prockiem.
> Do
> płyt na więcej procków będziesz musiał kupować Xeony i bardzo
> prawdopodobnie
> pamięci buforowane (droższe).
Rozumiem. Nie no, az tak szalec nie ma zamiaru :) A wiec, Intel Core 2 Duo!
BTW, do czego konkretnie odnosi sie sformulowanie Core 2 Duo? Rozumiem, ze
Core 2 to procek 2-rdzeniowy, a Duo?!

> XPPRO, ale chyba korzystniej kupić Vistę Bussiness i downgrade do XPPRO.
O nie wiedzialem, ze mozna zrobic downgrade! Czy aby takie monstrum jak
Vista nie zostawi po downgrade kupy smieci w systemie? Czy moze w ramach
licencji dostane osobna plytke z XP Pro?
Bardzo dziekuje za ciekawe komentarze. Jestem juz troche madrzejszy :)
Pozdrawiam serdecznie,
Ricardo