Re: Dysk zewnętrzny 2.5"

Autor: Aphi <aphi_at_spampoczta.onet.pl>
Data: Mon 11 Jun 2007 - 19:30:13 MET DST

> Taniej by było gdybym wyprowadził bezpośrednio z molexa przez dodatkowy
> kabel napięcie do kieszeni (mam w kieszeni okrągłe gniazdo zasilające
> podobne jak w starych nokiach). Do potestowania by wystarczyło, oczywiście
> jeśli to (przy poprawnym podłączeniu) niczym nie grozi ?

OK, więc testuje, testuje i wychodzi, że przy podpięciu zasilania
dodatkowego z molexa jest OK, a po odpięciu po kilku minutach problem się
pojawia.
Wniosek taki jak Radku sugerowałeś, za małe napięcie w USB dla tego dysku.
Nawet podpięcie go pod dwa porty USB było za mało.

--
~~~~      Pozdrawiam    Aphi