VPN odpalone, ale zapora w winxp blokuje innym dostęp do moich udostępnionych zasobów, które porty muszę wstawić do wyjątków

Autor: Krzysiek <aggaz30_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 11 Jun 2007 - 07:28:54 MET DST

serwer vpn jest ustawiony na routerze
zdalny komputer to klient vpn, który bez problemów łączy się z serwerem
mogę się do niego pingować, ale nie mogę dostać się do jego udostępnionych
zasobów, bo przeszkadza mi włączona u niego zapora w winxp
wyłączenie zapory problem likwiduje
któe porty muszę wstawić do wyjątków - oprócz 137,138, 139 i 445, bo te są
włączone i problemu nie likwidują