Re: Potrzebny ma³y ale wydajny notebook

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Mon 11 Jun 2007 - 00:17:59 MET DST

> Witam
>
> Potrzebujê w miarê mo¿liwo¶ci ma³ego ale mocnego i estetycznego notebooka.
> Cena do ok. 4,5-5 tys. PLN. Najbardziej odpowiada³oby mi co¶ z matryc±
> mniejsz± (max. ok 14") i rozdzielczo¶ci± 1280x800. Znacie Pañstwo co¶
> ciekawego? Chodzi³em ostatnio po sklepach i wszystko co znalaz³em to spore
> koby³y:(
>
> Pozdrawiam
> J.

Ale co to znaczy wydajny. Do gier?, Do symulacji 3D dla sprzedawcy wyposa¿enia
wnêtrz? Do obróbki filmów z kamery cyfrowej - wtedy obowi±zkowo wyj¶cie
firewire. Do obliczeñ matematycznych?
Jak nic z tych rzeczy to i Celeron wystarczy za 2 tys.
Mój laptop kupiony 2 lata temu za po³owê tego co inne firmy chcia³y za podobne
wyposa¿enie do dzi¶ jest mocny i wystarcza do tego co napisa³em wy¿ej.

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl