Re: kompatybilnosc PCI i PCI-X?

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Sun 10 Jun 2007 - 23:39:10 MET DST

> dzięki wszystkim za odpowiedzi. mam teraz większy mętlik niż po
> przeczytaniu opisu w linku z wikipedii. zapytam wprost: czy kontroler
> SATA Tekram Areca ARC-1110 taki jak na stronie tutaj:
>
> http://www.tekram.com/product2/product_detail.asp?pid=50
>
> będzie pracował na płycie asusa a7m266-d wyposażonej w złącze PCI (32 i
> 64bit)?

Wg zdjęcia będzie pasował (ma odpowiednie wcięcia w PCB, czyli jest
kompatybilny zarówno z PCI jak i PCI-X), lecz najlepiej jak potwierdzisz
kompatybilność u sprzedawcy - ja miałem kiedyś "przygodę" z kontrolerem
PCI-X Adapteca (AFAIR 2420SA), który wg specyfikacji był kompatybilny
z PCI, na www Adapteca była długa lista płyt głównych bez PCI-X,
z potwierdzoną zgodnością z tym kontrolerem, na pudełku było zdjęcie
karty z odpowiednimi wcięciami, a w środku była karta o identycznej nazwie
i kodzie, lecz niekompatybilna z PCI z jakąś inną wersją PCB! Sklep
wymienił mi ją wtedy na 3-WARE pasujące zarówno do PCI jak i PCI-X.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]