Re: Wybor procesora

Autor: Fuzzy <fuzzy__at_poczta.onet.pl.NOSPAM>
Data: Sun 10 Jun 2007 - 21:57:17 MET DST

> Oba procesory mają tak skalkulowaną cenę, że są porównywalnie opłacalne.
> E21x0 o ten sam rdzeń z zablokowaną połową cache. Jak ma być to komp na
> dłużej i dopłata do procka nie będzie kosztem innych elementów, to bierz
> E4x00. Wolałbym np. E2160 i 2GB RAM, niż E4300 i 1GB RAM.

To ma byc rozbudowa istniejacego komputera, wiec w gre chodzi tylko
wymiana procesora. Komputer glownie wykorzystuje do ogladania filmow,
surfowania po sieci, jednak bede tez korzystac z software'owej
wirtualizacji (Parallels, VMware). Czy w tych zastosowaniach bede
widziec przewage E4300 nad E2160?

--
Pozdrawiam,
  Marcin