Podlaczenie przedniego panela audio - Abit NF-M2 nView

Autor: Wojciech Skrzypinski <usun.skrzyp_at_gmail.com>
Data: Sun 10 Jun 2007 - 21:12:38 MET DST

Witam,

Jakis czas temu zlozylem PC w obudowie Yesico OpenAir z plyta gl. jak w
temacie. Wszystko poszlo jak z platka, jednak dzis odkrylem ze przednie
wyjscie / wejscie audio nie dziala prawidlowo ...hmm, nie dziala w
ogole. System nie wykrywa nawet podlaczenia do nich sluchawek / mikrofonu.

PINy na plycie opisane sa dobrze w instrukcji i nie wiem skad problem.
Do dyspozycji mam (tylko) cztery przewody : EAR R, EAR L, MIC, GND.
Dwa z nich (EAR R/L) sa podwojne (zakonczone dwoma identycznie opisanymi
wtykami).

Poczatkowo podlaczylem :
MIC - 1 (opis w instrukcji do plyty : MIC2 L)
GND - 2
EAR R - 5
EAR L - 9

Po lekturze specyfikacji :
http://www.pctechguide.com/tutorials/MBoard_Audio.htm

podlaczylem dodatkowo czarne kabelki "przedluzajace"
EAR R - do 6
EAR L - do 10

i dalej nic. Czy ktos sie tym bawil i moglby cos podpowiedziec ?

Pozdrawiam,
Wojtek