Re: Wybor procesora

Autor: Dominik <domik_at_bezysfu_epf.pl>
Data: Sun 10 Jun 2007 - 20:51:14 MET DST

Mam jeszcze "średniejszą" płytę - AsRock 4CoreDual-VSTA i E2160 bez żadnego
problemu na nominalnym napięciu działą na 2,7 GHz. Myślę, że na Asusie można
puścić ten procek na 3,0 aczkolwiek nie wiem czy nie trzeba będzie podnieść
napięcia a tym samym zamontowac lepszego chłodzenia (pytanie czy warto dla
300 MHz).

Poszukaj w sieci testó E4300 i E2140/60 (bodajże z 25 lub 27 maja)
Wynika z nich, że różnica między C2D z pełnym cache a okrojonym jest tak
niewielka, że w zasadzie nie ma usprawiedliwienia w kilkudziesięcio %
różnicy różnicy cenowej.

dominik