Re: Porażka po usunięciu niechcianej partycji

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sun 10 Jun 2007 - 19:56:42 MET DST

Użytkownik "teel" <tlorek@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1181496697.318885.31790@n4g2000hsb.googlegroups.com...
Czołem,
Po usunięciu partycji linuksowej spod windowsa (Zarządzanie dyskami)
ten totalnie oszalał, wyświetla mi nieistniejące partycje, wolne
miejsce po 250GB, w sumie naliczył 850GB na dysku 60GB. Szlag trafił
mi partycję z danymi. Pytanie jest takie: co oprócz ontrak.pl mi
pozostaje? Jakieś disk doctory?

* Przede wszystkim wyłącz komputer, nie można naprawiać dysku jeżeli na nim
jest uruchomiony system. Jeśli nie masz odpowiedniej płyty wyciągnij dysk i
włóż go do innej maszyny jako niestartowy. Dopiero z tej perspektywy obejrz
co się stało. Programów do naprawiania danych jest wiele z Easy Recovery na
czele. Na ontrack jeszcze za wcześnie.