Re: problem z coolwatch :(

Autor: Michal <michals77_at_interia.pl>
Data: Sun 10 Jun 2007 - 16:05:05 MET DST

On Sun, 10 Jun 2007 11:36:12 +0200, Radosław Sokół
<rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

>A te objawy są tylko z tym całym Coolwatch, czy bez niego też?
>
>Jaka jest konfiguracja komputera (głównie zasilacz i płyta
>główna)?

plyta Asus P5B-VM, zasilacz cieftec 450W.

objawy sa tylko przy coolwatchu podlaczonym obydwoma kabelkami USB do
plyty. jesli wypne ten odpowiadajacy za porty usb i czytnik kart na
panelu to wszystko wraca do normy.

nie wiem czy to wina panela czy moze jakis ustawien w biosie :( plyte
dopiero kupilem i nie mialem czasu sie nia "pobawic".

m.