Re: Problem z komputerem-nagrywarką z 8 n agrywarkami.

Autor: pwil <pwil_at_kgb.pl.niedziala>
Data: Sun 10 Jun 2007 - 15:28:24 MET DST

Radosław Sokół nastukał(a):

> No ale jak handlujesz używanym sprzętem to zazwyczaj nie
> masz całych stosów sprzętu, co godzinę nowych.

Mi by się nie chciało nagrywać tak płytka po płytce przy setkach
sprzedawanych części (choćby jakiś 100mbit realtek za 15pln) miesięcznie :)

> I znów koniecznie w godzinę 50 egzemplarzy? Czasy nagrywarek
> 1x minęły!

Tak, bo czas to pieniądz... ;)

Strata jednego zlecenia, to nieraz wielokrotnie więcej, niż jakiśtam komp
z kilkoma nagrywarkami. A brak takich płytek na targach/konferencji, to dla
firmy strata np. 50% skuteczności całej akcji, czasem dziesiątek tysięcy
pln...

A klient w ostatniej chwili Ci dzwoni, że chciałby jeszcze coś zmienić...

Niby można to zlecić zewnętrznej firmie, ale jak ostatnio np. okazało się,
że jeden z wydruków formatu A0 był nieakceptowalnej jakości, to w promieniu
kilkudziesięciu km proponowali terminy w stylu "początek przyszłego
tygodnia", a potrzebne było za kilka godzin.

> Jak dla mnie wszystkie podane przez Ciebie przykłady
> dotyczą sytuacji ekstremalnych, jeden przypadek na
> kilkadziesiąt tysięcy.

Czy ja coś wspomniałem, że każdy powinien sobie sprawić po 8 nagrywarek? ;-)

Nagrywarki CD/DVD są teraz kosmicznie tanie, taką DVD na SATA można spokojnie
kupić <100pln, więc koszt nie taki wielki, a wygoda większa, niż co 3 minuty
przez kilka dni zmienianie płytek :)

Najwyraźniej nie mam predyspozycji do pracy przy taśmie i w takich sytuacjach
bym szukał wszelkich sposobów na ułatwienie sobie pracy, bez pogorszenia
efektów :-)

--
  /          /\  - IE używasz? poważnie? A w publicznej toalecie...