Re: karta SD, gubienie filesystemu...

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sun 10 Jun 2007 - 14:57:28 MET DST

Leszek K napisał(a):
> Ten aparat nie obsługuje kart HighSpeed.
Dobrze, to powiedz ty mi czym odróżnisz karte 'HighSpeed' od zwykłej (i
jaka to jest zwykla), i czym sie rozni jej obsluga.
Dlatego pytam- bo obsługuje bez problemu kartę 256MB Highspeed kingstona
(identyczna jak ta Kingstona 2GB ktorej robi smietnik), obsluguje 256MB
PQI x150, a te karty 2GB "szybkie" ktore nie obsluguje - bez problemu
działają tez np w wolnym trybie MMC jedno-strumieniowym (czy jak to
nazwac, po SPI po prostu traktowane z mikrokontrolera).

Moze pomylilo ci sie z kartami HighCapacity czy jaktam karty >2GB SD sa
nazywane (SD-HC, 4GB i wieksze)? Bo takich to faktycznie nie ma prawa
obsluzyc.